Tiedonkulun parantaminen

Tiedonkulun parantaminen

Tieto siirtyy nykypäivän työssä näppärästi sähköpostilla, puhelimella tai ihan kasvotusten. Mutta aina, kun joku kysyy ja joku vastaa, on vähintään kahden ihmisen työ keskeytynyt. Toimistotyössä ideaalitilanne on se, että tarvittava tieto löytyy oikeasta paikasta oikeassa muodossa ilman turhaa säätämistä. Keskustelu on arvokasta, mutta sitä ei kannata käyttää tarpeettomiin asioihin.

Kun esimies on irrotettu tiedonvälittäjän roolistaan, pystyy hän keskittymään tärkeämpiin asioihin, kuten alaistensa tukemiseen ja kokonaisuuden hallitsemiseen.

Simplef Oy:n avulla yrityksesi pystyy luomaan toimivat käytännöt tiedonkulun järjestämiseen. Keinovalikoimassa ovat mm. säännölliset raportit, tehtävälistat sekä automaattisesti lähtevät työntekijäkohtaiset sähköpostit.

Tee tilaus täältä!